poniedziałek, stycznia 23, 2017

#34 "Dziewczyna w lodzie" by Robert Bryndza


Tytuł: Dziewczyna w lodzie
Autor: Robert Bryndza 
Wydawnictwo: Filia 
Data wydania: 9 listopada 2016 
Liczba stron: 434

Kolejny thriller w tym roku. Coraz bardziej zaczynam lubić ten gatunek :) 

Było to moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Uważam, że udane, bo książka bardzo mi się podobała. Trzymała w napięciu, morderca również mnie zaskoczył także spełniła moje oczekiwania. 
"Dziewczyna w lodzie" to thriller rozpoczynający serię, więc całkiem możliwe, że sięgnę po kolejne tomy. Powyższa książka to historia śledztwa prowadzonego przez inspektor Erikę Foster. Ciało młodej dziewczyny, córki londyńskiego potentata finansowego, zostaje odnalezione zamarznięte w rzece. Rozpoczyna się poszukiwanie mordercy. Praca policjantki nie jest łatwa, ponieważ ma ona za sobą nieudaną akcję, w której zginął jej mąż, więc kobieta musi się pozbierać, wrócić do pracy i nauczyć się funkcjonować, aby uratować swoją zawodową karierę. 

Jak wspomniałam - moim zdaniem - książka trzyma w napięciu. Akcja toczy się bardzo szybko, często zdarzały się przełomy w śledztwie, które nakręcały całą fabułę. Powieść jest napisana prostym językiem, dzięki czemu czytało mi się szybko i przyjemnie. Jeśli chodzi o stronę merytoryczną, to naprawdę nie mam żadnych zastrzeżeń. Również sami bohaterowie nie są obojętni. Od razu polubiłam główną postać Erikę, która działa wbrew zasadom i słucha własnego przeczucia. jej współpracownicy wzbudzają wielką sympatię. Uważam, że świetnie wykreowana jest postać Lindy. Musicie przeczytać, aby wiedzieć o czym mówię. 

Jeśli się jeszcze zastanawiacie, czy sięgnąć po "Dziewczynę w lodzie", to ja Wam ją bardzo polecam. Nie nudziłam się ani przez sekundę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger