poniedziałek, grudnia 12, 2016

TOP 5 - Moje ulubione bookstagramy

Już od dłuższego czasu myślałam o dzisiejszym poście. Chciałam stworzyć listę moich ulubionych bookstagramów. Dawno sobie przyjęłam, że jeśli będę tworzyć jakiekolwiek rankingi to zawsze będę wybierać pięć najlepszych pozycji. W tym przypadku było to niezwykle trudne, bo wybrać pięć wśród tylu pięknych i niesamowitych profili to rzecz naprawdę trudna. Dlatego pewnie nie będzie to ostatni post tego typu i na pewno jeszcze bookstagramy się pojawią.

Dzisiaj zaprezentuję pięć wspaniałych kont i pięć super dziewczyn, które wkładają bardzo dużo pracy w swoje profile. Zawsze z zazdrością spoglądam na ich dopracowane zdjęcia :)

1. Zacznę od profilu maw_reads od której tak naprawdę zaczęła się moja bookstagramowa przygoda. Zaczęłam ją obserwować poprzez moje prywatne konto, co wkrótce zaowocowało założeniem konta książkowego. Była prawdopodobnie pierwszą osobą, którą zaobserwowałam i do dziś jej profil jest moim ulubionym. Pamiętam, że bardzo eksperymentowała ze swoimi zdjęciami, jednak zawsze były one wypieszczone, schludne i przemyślane. Z przyjemnością oglądam jej fotografie i chętnie zaglądam na jej bloga. Niejednokrotnie kupiłam jakąś książkę po przeczytaniu jej recenzji.


2. Dominika, czyli domson1394, też prowadzi cudownego bookstagrama. Jest miłośniczką twórczości Harlana Cobena i bardzo często książki tego pisarza goszczą na jej zdjęciach. Poza tym jest bardzo sympatyczną i przyjazną osobą, kilkakrotnie miałam przyjemność wymienić się z nią komentarzami :) Jeśli jeszcze nie słyszeliście o Dominice to koniecznie zajrzyjcie na jej profil!


3. Daria prowadzi konto daria_czyta. To również jedna z pierwszych osób, które zaobserwowałam. Jej konto jest przepiękne! Daria również eksperymwntowała ze swoimi zdjęciami. Teraz są one czyste, przejrzyste i jasne. Uwielbiam takie konta, bo mam jakiegoś hopla na punkcie dobrego światła i białego tła do zdjęć. Na jej koncie wszystko to można znaleźć. A poza tym, kiedy patrzę na książki które czyta, to odnoszę wrażenie, że mamy bardzo zbliżony gust czyetlniczy


4. Marika jest właścicielką profilu o nazwie polishbooklover. To jeden z piękniejszych i najbardziej charakterystycznych kont. Książki wylegujące się w pościeli są jej specjalnością :) Bardzo podoba mi się to, że zdjęcia są tak spójne - łączy je tło i niezmienne oświetlenie. Dzięki temu jej zdjęcia są wyjątkowe i rozpoznawalne. Wystarczy, że spojrzę na tę pościel i już wiem kto jest autorem zdjęcia.


5. Na koniec Tatiana z bookstagrama o nazwie lost.in.my.books. Jak już wspomniałam bardzo lubię jasne zdjęcia z białym tłem. Tatiana robiła piękne zdjęcia łącząc moje ulubione cechy. Ostatnio trochę zmieniła wygląd swoich fotografii, ale są one równie piękne jak wcześniej. Sama nie wiem, którą wersję wolę, bo niezależnie od tła jej zdjęcia są cudowne. Z przyjemnością zaglądam na jej konto, bo jej zdjęcia bardzo mnie inspirują.


Koniec.
Ciężko było wybrać pięć z trzystu kont, które obserwuję, dlatego z pewnością będę kontynuowała posty tego typu, aby zaprezentować Wam jak wiele zdolnych i inspirujących ludzi z pasją żyje w naszym kraju. Książki są bardzo wdzięcznymi modelami, więc jeśli kochacie czytać książki i zastanawiacie się nad założeniem bookstagrama, to radzę Wam spróbować. Moje konto ma niespełna rok, a już doliczyłam się ponad 1200 obserwatorów. Mała rzecz, a cieszy :) Ponadto poznacie wiele niesamowitych osób, więc warto. Nie wahajcie się! Czekam na Was na instagramie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger