niedziela, stycznia 19, 2020

Podsumowanie roku 2019


Dzień dobry w Nowym Roku!
U mnie nadszedł czas podsumowań, chociaż powiem Wam szczerze, że nie bardzo jest co podsumowywać. Rok 2019 pod wieloma względami nie był dla mnie dobry. Dużo rzeczy się pozmieniało, niestety na gorsze, ale cóż... Nic nie może przecież wiecznie trwać.
Pod względem czytania też u mnie lipa, bo tylko 36 książek. Zdaję sobie sprawę, że mimo wszystko jest to więcej niż czyta przeciętny Polak, jednak jak wyciągnę średnią to wyjdą 3 książki miesięcznie.
Żenada!
Nie byłabym sobą gdybym trochę nie ponarzekała :) Mam nadzieję, że nowy rok będzie dla mnie bardziej łaskawy i oszczędzi mi czytelniczych kryzysów, bo mam wrażenie, że 2019 rok był jednym wielkim, ciągnącym się kryzysem.
TUTAJ znajdziecie pełną listę przeczytanych przeze mnie książek.
Ale do rzeczy. Przejdźmy do szczegółowego podsumowania.

NAJLEPSZE Z NAJLEPSZYCH - TOP 3 

- "Siedmiu mężów Evelyn Hugo" - Taylor Jenkins Reid
- "Kasztanowy ludzik" - Soren Sveistrup
- "Bezbronne" - Taylor Adams

PIERWSZY I OSTATNI RAZ - TOP 3 NAJGORSZE Z NAJGORSZYCH 

- "Prosty układ" - K.A. Figaro
- "Jesteś moim zawsze" - M. Leighton
- "Tysiąc obsesji" - Gabriela Gargaś, Marcel Woźniak

ŁZA SIĘ W OKU KRĘCI - TOP 3 NAJBARDZIEJ WZRUSZAJĄCE 

- "Tysiąc pocałunków" - Tillie Cole
- "O psie, który wrócił do domu" - W. Bruce Cameron
- "Najcenniejszy podarunek" - Klaudia Bianek

WŁOS SIĘ JEŻY - TOP 3 NAJBARDZIEJ WSTRZĄSAJĄCE 

- "Farma" - Joanne Ramos
- "One płoną jaśniej" - Shobha Rao
- "Kołysanka z Auschwitz" - Mario Escobar

ZNAJOMI NIEZNAJOMI - TOP 3 NAJLEPSZYCH NOWYCH DLA MNIE AUTORÓW 

- "Będziesz moja" - Diana Brzezińska
- "Kastor" - Agnieszka Lingas-Łaniewska
- "Architektura uczuć" - Meg Adams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger