niedziela, lutego 24, 2019

Nowe na półce - luty 2019


Cześć Moliki!
W końcu nastał ten dzień, w którym pozwoliłam sobie na kolejne zamówienie. Tak się cieszę!
Ostatnie książki kupiłam w listopadzie, więc stwierdziłam, że najwyższy czas powiększyć biblioteczkę. Zwłaszcza, że złapałam kod rabatowy do księgarni ZNAK na książki wydawnictwa Filia.
Także zamówiłam sześć książek, głównie romantycznych, bo były walentynki. A że ja nie obchodzę tego święta, bo nie mam z kim, to kupiłam sobie kilka miłosnych historii na pocieszenie.
Będą w księgarni Autorskiej po odbiór zamówienia dokupiłam "Bezbronne" Taylor Adams, bo bardzo chciałam przeczytać tę książkę, a ekspedient przy kasie namówił mnie do zakupu "Wszystkich moich kobiet" Janusza Leona Wiśniewskiego. Książka była akurat w promocji, zapłaciłam niecałe 14 zł, także wzięłam, bo książek nigdy za wiele ;) Ostatnia książka, która znajduje się na zdjęciu to "Na skraju załamania" i dostałam ją wczoraj od koleżanki.
Pokrótce opowiem Wam teraz o każdej książce i przedstawię opis, bo może ktoś z Was skusi się na zakupy.

1. Jennifer L. Armentrout - "Lucyfer" 
Jak mam być szczera, to książkę kupiłam przez okładkę ;) Ten przystojny pan bardzo do mnie przemawia. Lubię tematykę romansów, kiedy jedno z potencjalnych kochanków jest niebotycznie bogate i skrywa w sobie jakieś tajemnice. Liczę na bardzo ciekawą lekturę.
Julia Hughes przez całe życie postępowała ostrożnie, jednak wszystko się zmienia, gdy pewnego dnia otrzymuje bolesną lekcję. Stara się zacząć wszystko od początku, znajdując nową pracę na luizjańskich bagnach. Poznaje tam przystojnego Luciana de Vincenta. Bracia de Vincent znani są ze swojego bogactwa i mrocznej reputacji. Gdy ich zaginiona przed laty siostra wraca do domu, zatrudniają Julię jako opiekunkę. Ale nie będzie to tak proste zadanie, jak wydawało się na początku. W rezydencji czekają na Julię mroczne niebezpieczeństwa oraz aż nazbyt seksowny szef. Prababka de Vincentów twierdziła niegdyś, iż mężczyźni z ich rogu mogą zakochać się tylko raz w życiu. Najwyraźniej nadeszła właśnie kolej Luciana. Nowo poznana kobieta nie powinna jednak dowiedzieć się o niektórych sekretach rodziny. Tymczasem w posiadłości dochodzi do tajemniczej śmierci ojca braci. Czy ktoś chce wyeliminować rodzinę de Vincentów? Czy Julii i Lucianowi uda się rozwiązać zagadkę?
2. Tillie Cole - "Tysiąc pocałunków" 
Planowałam kupić tę książkę zaraz po tym jak ukazała się na naszym rynku, ale zawsze pojawiało się coś innego i odkładałam zakup przez długie miesiące. Ale jak widać co się odwlecze to nie uciecze, a po tym jak przeczytałam inną książkę tej autorki nabrałam przekonania, że ta historia może być cudowna.
Chłopak i dziewczyna. Wielka miłość, której nie mógł zniszczyć ani czas, ani odległość. Miała przetrwać już do końca. A przynajmniej tak zakładali. Kiedy Rune wraca z rodzinnej Norwegii do sennego miasteczka Blossom Grove w stanie Georgia, gdzie jako dziecko zaprzyjaźnił się z Poppy, myśli tylko o jednym. Dlaczego dziewczyna, która była drugą połówką jego duszy i przyrzekła czekać na jego powrót, odcięła się od niego bez słowa wyjaśnienia? Serce Rune'a zostało złamane, gdy dwa lata temu Poppy przestała się do niego odzywać. Gdy po latach chłopak odkryje prawdę, jego serce rozpadnie się na nowo. 
3. M. Leighton - "Jesteś moim zawsze"
Kompletnie nic nie wiem o tej autorce, o jej twórczości, ani o książkach, które kupiłam. Ich zakup był totalnie spontaniczny, tak jak wspomniałam we wstępie szukałam czegoś romantycznego i akurat "Jesteś moim zawsze" i 'Jesteś moim teraz" wpadło mi w ręce.
Ta książka nie jest baśniowym romansem. To podróż pełna cierpienia i straty, nadziei i szczęścia. Jest zarówno boleśnie tragiczna jak i niesłychanie piękna. To historia miłosna. Opowiada o prawdziwym uczuciu - takim, które dostrzega cię w nocy i tuli, gdy płaczesz. O miłości, z której nie chcesz zrezygnować i odpuścić - takiej, o której wszyscy marzą, ale tylko nieliczni ją znajdują. Oto nasza historia. Prawdziwa opowieść o łączącej nas miłości. 
4. M. Leighton - "Jesteś moim teraz" 
Dane James był moim sąsiadem. Silny i sumienny, stanowił dla mnie zakazany owoc. Zakochaliśmy się w sobie od pierwszego wejrzenia. Choć pragnęliśmy być razem, nigdy temu uczuciu nie ulegliśmy. Kochaliśmy się w sobie przez większość życia, ale nos miał dla nas inne plany. Wiedział, że się zakochamy, wiedział, że się rozstaniemy. To było przekleństwo powracającego koszmaru lub nadzieja na znajomy, dobry sen. Nasza przeszłość była burzliwa, przyszłość rysowała się w ciemnych barwach, ale zawsze mieliśmy nasze piękne teraz. W końcu jednak i to zostało nam odebrane. 
5.  Jan - Philipp Sendker - "Sztuka słyszenia bicia serca"
Tej książki jestem niesamowicie ciekawa! Opis brzmi pięknie i mam nadzieję, że treść spełni wszystkie moje oczekiwania, aczkolwiek boję się zacząć. Boję się o swoje emocje i uczucia, które może wywołać ta książka, bo kiedy zaznaję za dużo takich bodźców, to trochę się gubię i zamykam w sobie. Mimo wszystko nie mogę doczekać się tej lektury.
Najważniejsza książka o bezwarunkowej miłości ostatnich dziesięcioleci. Ta powieść to najlepszy dowód na istnienie prawdziwej miłości. 
6. Sarah A. Denzil - "Morderczyni" 
Tę książkę zamówiłam z myślą o mamie, która lubi różnego rodzaju thrillery i kryminały. Zawsze kiedy robię większe zamówienie, to kręci nosem na wszystkie romanse i obyczajówki, które kupuję i szuka czegoś dla siebie. Tym razem postawiłam na Sarah Denzil, bo to kolejna książka tej autorki, która pojawia się w naszym domu.
Siedem lat temu sześcioletnia Maisie zostaje zamordowana. Odpowiedzialność za jej śmierć spada na czternastoletnią Isabel. Dziewczynka nic nie pamięta, ale na ubraniu i słoniach ma krew Maisie. Sąd skazuje ją za morderstwo. Leah zaczyna pracę w szpitalu psychiatrycznym dla szczególnie niebezpiecznych przestępców. Poznaje Isabel i spędza z nią dużo czasu. Wkrótce zaczyna podejrzewać, że ktoś inny jest winien śmierci dziewczynki sprzed siedmiu lat. Jeśli tak, to kto to zrobił? I czy da się zwrócić młodej dziewczynie skradzione dzieciństwo i zdjąć z niej piętno morderczyni? 
7. Janusz Leon Wiśniewski - "Wszystkie moje kobiety" 
Tak jak wspominałam we wstępie, na zakup tej książki namówił mnie ekspedient z księgarni. Obiecał bardzo dobrą lekturę, z którą spędzę przyjemnie czas. Słyszałam o tej książce, ale nigdy nie zastanawiałam się nad jej zakupem. Spróbuję! Może okaże się, że to świetna książka. Czytaliście?
Były przy nim w chwili największej tragedii, mimo że je zawiódł, skrzywdził, zdradził, upokorzył. Dlaczego? Wszystkie jego kobiety. Kim był dla nich? Kim one były dla niego? Której był coś winien, której kiedyś podarował za mało, a która była mu wdzięczna? 
8.  Taylor Adams - "Bezbronne" 
Bardzo głośno jest o tej książce, a że też lubię thrillery to oczywiście musiałam mieć ją u siebie. I w tym momencie, już jestem po lekturze, w tygodniu pojawi się recenzja, ale już teraz mogę Wam powiedzieć, że to bardzo dobra książka.
Darby jechała z uniwersytetu do domu, gdy rozszalała się burza śnieżna i uwięziła ją na odludziu. Najbliższą noc dziewczyna będzie musiała spędzić na postoju przy autostradzie z czterema obcymi osobami i bez zasięgu. Gdy rozgląda się po parkingu, przypadkowo odkrywa, że w jednym z aut uwięzione jest dziecko. 
9. B.A. Paris - "Na skraju załamania" 
Książkę dostałam wczoraj od koleżanki i jest to thriller psychologiczny, tematyka którą bardzo lubię - mama też się ucieszy :) Z opisu zapowiada się super akcja!
Wszystko zaczęło się tamtej nocy w lesie. Cass Anderson nie sprawdziła, czy samotna kobieta siedząca w samochodzie, zaparkowanym na odludziu nie potrzebuje pomocy. A teraz okazało się, że kobieta została zamordowana. Od tamtej pory Cass nie może się pozbierać. Nękana wyrzutami sumienia i głuchymi telefonami, zaczyna popadać w obłęd. Coraz częściej nie może sobie przypomnieć, czy zażyła lekarstwa, jaki jest kod do alarmu i czy leżący na blacie nóż na pewno nie był pokryty krwią. A skoro nie może zaufać sobie, to czy może ufać komukolwiek? 
I to by było na tyle... Powiedźcie, czy któraś z książek Was interesuje? A może którąś już macie i szczególnie polecacie? Dajcie znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger