niedziela, lipca 24, 2016

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Kamilę z bookmystery za co bardzo dziękuję :) Zabawa polega na odpowiedzeniu na jedenaście pytań, zadanie jedenastu nowych i nominujemy jedenaście blogów, którzy liczba obserwujących nie przekracza dwustu osób.

To do dzieła!

1.  Jaka była książka, którą wszyscy zachwycali, a Tobie wcale się nie podobała?
Najbardziej zawiodłam się na "Świetle, którego nie widać". Wiele osób się nią zachwycało, książka dostała wiele nagród i została okrzyknięta najlepszym bestsellerem roku. Ja czytać czekałam na jakąś akcję, czekałam aż coś się zacznie w końcu dziać i niestety się nie doczekałam. Nie rozumiem zachwytów nad książką. Jestem zdecydowanie na nie!

2. Do jakiej lektury możesz wracać bez końca?
Zdecydowanie "Tysiąc wspaniałych słońc" autorstwa Khaleda Hosseiniego. Jest to piękna historia o kobiecej miłości, przyjaźni i sile.

3. Jaką najstraszniejszą książkę czytałaś?
Raczej nie czytam horrorów, bo zdecydowanie wolę je obejrzeć w telewizji. Jednak jeśli miałabym wybrać najstraszniejszą książkę, to wybrałabym "Arabską krew". Nie ze względu na demony czy duchy, ale to co opisane jest w tej książce jest po prostu przerażające. Ogrom ludzkiej nienawiści, wrogości i brutalność jest po prostu niewyobrażalny. Obrzydliwe jest to, co człowiek potrafi wyrządzić drugiemu człowiekowi.

4. Jaki jest Twój ulubiony erotyk?
Czytałam kilka książek tego gatunku, ale zdecydowanie nie jest to mój ulubiony styl. Jednak jeśli miałabym coś wybrać, to stawiam na "The Dark Duet". Nie jest to zwykła historia o miłości, nie ma w niej księcia na białym koniu ani zakompleksionej dziewuszki. Historia jest bulwersująca, bo ciężko jest sobie wyobrazić prawdziwą miłości w warunkach, które zaprezentowała C.J. Roberts. A jednak się zdarzyła.

5. Kto jest Twoim ulubionym autorem?
Mam kilku ulubionych autorów. Z zagranicznych lubię Jodi Picoult, bo pisze naprawę przejmujące i ciekawe historie. A z polskich wybrałabym na pewno autorkę mojej ulubionej sagi Tanyę Valko oraz niedawno poznanego przeze mnie, ale pokochanego od razu Remigiusza Mroza.

6. Przy jakiej książce bardzo dużo się śmiałaś?
Co prawda dopiero jestem w trakcie czytania "Shantaram", ale jest to momentami naprawdę zabawna książka.

7.  Jaką książkę, według Ciebie, powinien przeczytać każdy?
Na ten moment nie ma takiej książki. Na pewno jest wiele wspaniałych historii z przesłaniem, pouczających i dających nadzieję, ale nie przeczytałam jeszcze żadnej, którą powinien poznać każdy.

8. Który bohater jest, według Ciebie, najseksowniejszy?
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzy, to postawiłabym na Christiana Greya, ale tylko dlatego, że w mojej głowie wygląda on zupełnie inaczej niż w ekranizacji.

9. Jaka jest najlepsza, według Ciebie, ekranizacja książki?
Bardzo lubię filmy o Harrym Potterze. Chciałabym też obejrzeć "Zanim się pojawiłeś", bo ponoć ekranizacja jest bardzo dobra.

10. Jaką ostatnio przeczytałaś książkę i co czytasz obecnie?
Ostatnio przeczytałam "W cieniu prawa" Remigiusza Mroza, a obecnie czytam "Shantaram" Gregory Robertsa.

11. Jaką książkę odradziłabyś każdemu?
Zdecydowanie odradzam "Linię serc", bo to dziwna książka i kompletnie nie rozumiem pozytywnych opinii, które otrzymała.


Proszę o wybaczenie, ale nie nominuję nikogo. Z tego co widziałam otrzymałam jeszcze jedną nominację i postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania jutro i wówczas wybiorę szczęśliwych wybrańców :) A poza tym muszę pomyśleć nad jakimiś fajnymi pytaniami :)

Jeszcze raz dziękuję za nominację. Bawiłam się świetnie!



1 komentarz:

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger