wtorek, lutego 06, 2018

Idzie nowe!


Witajcie!

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień. Dlaczego? Dokładnie dwa lata temu założyłam swój książkowy #bookstagram, a kilka dni później powstał ten oto blog. Tak więc obchodzę dzisiaj drugie urodziny! 

Pomyślałam, że jest to dobry moment na zmiany. Od dłuższego czasu myślałam nad zmianą nazwy bloga i instagrama. Co prawda books-by-dzoana nadal mi się podoba i bardzo się z nią identyfikuję, to jednak doszłam do wniosku, że ta nazwa jest nieco infantylna i nie pasuje do mnie (zwłaszcza, że kilka dni temu przybyło mi znów w metryce). 
I tak oto, po wielu przemyśleniach i kilku rozmowach, mam przyjemność powitać Was na blogu 
NA--REGALE. Co się zmieni? W zasadzie niewiele. Obiecałam sobie, że będę się bardziej starała pisząc recenzję. Postaram się być bardziej rzetelna i wyczerpująca w swoich opiniach. Rezygnuje z przedstawiania w notkach opisów z okładek książek na rzecz opisania fabuły własnymi słowami. Poza tym zmieni się jakość zdjęć, gdyż od kilkunastu dni posiadam aparat, także fotografie na pewno będą ładniejsze. Mam nadzieję, że to docenicie, bo zależy mi, aby mój blog prezentował się estetycznie i profesjonalnie. Mam również nadzieję, że wprowadzone zmiany zaowocują licznymi odwiedzinami i komentarzami z Waszej strony. 

Co dały mi ostatnie dwa lata? Przede wszystkim rozwinęłam się pod względem fotograficznym i pisarskim (a przynajmniej tak nieskromnie mi się wydaje), poznałam kilka fajnych dziewczyn, codziennie mogę się cieszyć i dzielić moją pasją, jaką jest czytanie. Chyba nie ma nić lepszego niż ciągłe obcowanie z własnym hobby. Dzięki bookstagramowi cieszę oko pięknymi zdjęciami, czytam o książkach, poznaje nowych autorów. Cały czas dowiaduję się czegoś nowego, a liczne lajki i ciągle wzrastająca liczba obserwatorów napawa mnie dumą i mobilizuje, aby być jeszcze lepszą. Dodatkowym kopem motywacyjnym jest to, że mam liczne wsparcie u moich przyjaciół, którzy zawsze słuchają (mimo iż nie należą do miłośników literatury) i zawsze służą mi dobrą radą i ciepłym słowem. 
I jednym z największych plusów jest fakt, że zostałam dostrzeżona przez liczne wydawnictwa, które proponują mi współpracę. To sprawia, że czuję się naprawdę świetnie, bo odnoszę wrażenie, że moja praca (tak, mimo że nie zarobkowa, to jest praca) zostaje dostrzeżona i doceniona, a także utwierdza mnie to w przekonaniu, że warto. 

Także zamierzam kontynuować swoją pracę, stawać się lepszą, więcej czytać i bardziej skupiać się na blogu, aby dorównał popularnością instagramowemu bratu. 

HAPPY 2. BIRTHDAY TO ME!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger