środa, stycznia 06, 2016

Trzech Króli z książką


Czy wszyscy z Was cieszą się tak samo mocno z tego, że dzisiaj mamy dzień wolny od pracy? Ja jestem mega zadowolona! Poranek spędziłam z książką "Kobiety w islamie". Jestem fanką powieści z arabską tematyką w tle. Prawdę powiedziawszy nie wiem skąd mi się to wzięło. Do tej pory przeczytałam mnóstwo książek, w których akcja toczy na Bliskim Wschodzie. Fascynuje mnie ta kultura, religia. I w dobie, kiedy tak wiele mówi się o terroryzmie i uchodźcach, czasami warto bliżej przyjrzeć się tym ludziom, ich tradycjom, zwyczajom, aby zrozumieć niektóre aspekty ich życia.

A jakie Wy macie plany na tę wolną środę? Czytacie? A może znacie jakieś książki związane z arabską tematyką, które moglibyście mi polecić? Zapraszam do komentowania! 

1 komentarz:

  1. Może nie sięgam zbyt często po tę tematykę, ale jeśli już to robię, to zostaję szybko wciągnięta w ten świat...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger