niedziela, stycznia 31, 2016

Urodzinowe prezenciki


Wszyscy wiedzą, co mole książkowe lubią najbardziej!

Z racji tego, że kilka dni temu obchodziłam urodziny, otrzymałam kilka wspaniałych prezentów wśród których znalazły się dwie książki. Pierwszą z nich "Kobiety Kaddafiego" otrzymałam od mamy. Cóż... Czy kogoś dziwi tematyka tej książki? Mnie mnie, mama wie, co lubię najbardziej. Przyznam się, że kiedy kupowałam inną książkę - "Kobiety w islamie" (klik) zwróciłam uwagę na powyższy tytuł, jednak wówczas nie zdecydowałam się na zakup. Cieszę się, że wreszcie i ta książka trafiła w moje ręce. Już nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam.

Druga książka to "Sekret". Otrzymałam ją od znajomych. Domyślam się, kto był głównym pomysłodawcą. Ta osoba już przeczytała tę książkę i bardzo często mi o niej opowiadała. Podobno ułatwia wiele rzeczy, sprawia, że życie staje się łatwiejsze, bardziej zrozumiałe. Czyni nas lepszymi ludźmi. Pierwszą myślą, która mi świta, kiedy myślę o tej książce to magia. Nigdy nie czytałam tego typu książek i szczerze powiem, że jestem bardzo ciekawa co znajdę w środku. Po przekartkowaniu jej stwierdzam, że może to być jedna z ciekawszych literackich podróży.

Czy ktoś już przeczytał powyższe tytuły? Jestem ciekawa opinii innych osób. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger