wtorek, lutego 02, 2016

Podsumowanie miesiąca - styczeń 2016


Długo zastanawiałam się nad opublikowaniem tego typu postu. Być może dlatego właśnie robię to w lutym :) Jednak zdecydowałam się, ponieważ uświadomiłam sobie, że dokładnie miesiąc temu założyłam tego boga, więc chociażby po to, aby to w jakiś sposób uczcić publikuję książki przeczytane w miesiącu styczeń.

1. Rok zaczęłam od "Kobiet w islamie". Po raz kolejny odwołałam się do mojej wielkiej pasji, a mianowicie Bliskiego Wschodu. Muszę się otwarcie przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem, że w zestawieniu znalazła się tylko jedna książka o mojej ulubionej tematyce.

2. Zaraz potem, zainspirowana licznymi pozytywnymi recenzjami znalezionymi w sieci, sięgnęłam po "Dotyk ciemności", a co za tym idzie również "Zapach ciemności". Recenzja książek jeszcze nie znalazła się na blogu, gdyż postanowiłam, że pojawi się ona po przeczytaniu całej serii. Trzecia część wychodzi już jutro, więc niebawem można się tego spodziewać.

3. "Dziewczyna z pociągu" autorstwa Pauli Hawkins. Rzadko czytam thrillery, ale ten wyjątkowo mnie wciągnął. I szczerze przyznam, że w obecnym miesiącu chyba zaopatrzę się w kilka książek o podobnej tematyce. Jednak dreszczyk emocji od czasu do czasu to jest to!

4. A na dokładkę "Krucha jak lód". Co prawda jeszcze nie skończyłam tej książki, ale jestem na dobrej drodze. Znaczną jej część przeczytałam w ubiegłym miesiącu, dlatego postanowiłam ją tutaj umieścić. Cóż mogę powiedzieć... Jodi Picoult pisze fantastyczne książki, więc póki co nie jestem zawiedziona. Recenzja wkrótce!

NOWE NA PÓŁCE: W styczniu zakupiłam "Dotyk ciemności" i "Zapach ciemności" autorstwa C.J. Roberts oraz "Dziewczyny, które zabiły Chloe" napisane przez Alex Marwood, a także otrzymałam prezenty urodzinowe w postaci książek "Kobiety Kaddafiego" autorki Annick Cojean i "Sekret" Rhondy Byrne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger