czwartek, kwietnia 11, 2019

Wymarzona biblioteczka


Dzień dobry, cześć i czołem!
Przychodzę do Was dzisiaj z nieco innym wpisem.
Małymi krokami przybliżam się do remontu pokoju. I oczywiście jako książkoholiczka moim wielkim marzeniem jest posiadanie dużego regału, własnej prywatnej biblioteczki, która byłaby najpiękniejszym i najbardziej wartościowym wyposażeniem wnętrza.
Przyznam, że godzinami mogę siedzieć przed komputerem i przeszukiwać internet w poszukiwaniu tego najpiękniejszego dla mnie regału. Znalazłam kilka bardzo ciekawych opcji, jednak wiadomo, że zależy mi przede wszystkim na dobrej cenie.
Ostatnio znalazłam bardzo ciekawą wyszukiwarkę mebli FAVI.PL. Jest to bardzo wygoda opcja, bowiem w jednym miejscu można znaleźć wszelkiego rodzaju meble wraz z cenami i aktualnymi promocjami. Jeśli coś Wam się spodoba wyszukiwarka od razu przekieruje Was na stronę sprzedawcy. Przyznam, że znalazłam na tej stronie kilka bardzo ciekawych opcji.
Jednak zanim zdecyduje się na jakikolwiek zakup, jestem ciekawa czy Wy możecie mi coś polecić. Macie swoje regały? Jeśli tak to skąd? Chętnie zapoznam się z Waszymi propozycjami - zarówno stacjonarnymi jak i tymi online.
Pomóżcie! :)

A przy okazji szukania regałów, oczywiście podziwiam Wasze biblioteczki. I oczywiście pomyślałam sobie, że będzie to dobra okazja, aby pokazać Wam jak pięknie prezentują się książki u naszych polskich bookstagramerek. Jest to dla mnie duża inspiracja i mam nadzieję, że wkrótce moje książki będą miały równie piękny domek.

@maw_reads
Pierwsza biblioteczka należy do Miłki. I jest to pierwsza biblioteczka w której się zakochałam! Zwykłe białe regały, które w każdym momencie można dokupić to fantastyczny pomysł, bo wiadomo, że książek nam nigdy nie ubywa - jest wręcz przeciwnie! :)
I od razy zakochałam się przy okazji w tym fotelu! Jest obłędnie piękny! I oczywiście postanowiłam, że kolejnym krokiem będzie szukanie fotela :)

A skoro już wspominam Miłkę, to muszę Wam zdradzić - nie wiem czy to wiecie, czy nie, ale na pewno o tym już wspominałam, to Miłka była moją inspiracją do założenia bookstagrama. Była pierwszą osobą, którą zaobserwowałam i zapewne będą jej fanką do końca świata, to Miłka robi przepiękne zdjęcia, które kocham oglądać.

Biblioteczka Anity jest obłędna!!! 
Pomysł z ułożeniem książek według kolorów jest bardzo ciekawym zabiegiem, który na pewno bardzo ożywa pomieszczenie, w którym stoi taki regał. Na pewno robi wrażenie na domownikach i gościach. 

Kiedy będę miała już tę swoją biblioteczkę, to z pewnością któregoś razu spróbuję ułożyć książki w ten sposób - choćby tylko po to, aby zrobić piękne zdjęcia :) 
Piękna biblioteczka mojej imienniczki - Joasi. 
Super pomysłem jest ustawienie regału przy oknie przez które wpadają promienie słońca, książki są pięknie oświetlone i cały pokój wydaje się taki jasny! 
Oczywiście jestem zauroczona fotelem i taboretem! 
Ja już zakupiłam brudno-różowy puf, który będzie pełnił funkcję stolika/podnóżka do fotela, który stanie przy regałach. 

To co urzekło mnie u Justyny to drewno. Osobiście chyba zdecyduję się na białe regały, bo będą bardziej pasowały do mojej ogólniej koncepcji projektu, ale mam ogromną słabość do drewna - zwłaszcza tego ciemnego. 
Regał przepięknie komponuje się z drewnianym stołem. 

To co mi się jeszcze podoba to światełka. I wydaje mi się, że są one przyczepione do sufitu i wiszą nad stołem, ale myślę, że równie zjawiskowo wyglądałyby gdyby były przywieszone na regale i oświetlały książki. 

I ostatnia biblioteczka w moim zestawieniu należy do Pauliny. Nie jest to typowy regały książkoholika, gdzie książka stoi za książką, ale ewidentnie widać, że w tym domu dużo się czyta. 
Fajnym pomysłem jest ułożenie kolorystyczne. W przypadku, kiedy w pomieszczeniu panują stonowane kolory, to takie ułożenie książek przykuwa uwagę i jest bardo efektowne. 

Zastanawiam się, czy takie rozwiązanie by się u mnie sprawiło, bo widzę, że na regałach stoi wiele ozdób i bibelotów, a ja za wszelką cenę będę chciała się pozbyć swoich zbieraczy kurzu :) 
Jednak dekoracje nie odbierają uroku regałowi, w tym przypadku uważam, że jest wręcz odwrotnie. Wszystko do siebie pasuje :) 

Oczywiście są to przykładowe biblioteczki, które mi się podobają. Każdy ma swój gust i wybór regałów czy ułożenia książek jest indywidualne. Niemniej jednak robią na mnie duże wrażenie i nie obraziłabym się, gdyby któraś z nich znalazła się w moim pokoju. 
Jeśli jesteście ciekawi, to mogę na bieżąco informatyzować Was o postępach, które zachodzą przy remoncie. 

Także dajcie znać, gdzie kupujecie meble, jaki styl Wam się podoba, możecie także wysłać zdjęcia czy linki do swoich profili na Instagramie, gdzie prezentujecie swoje biblioteczki. Strasznie jestem ciekawa jak wyglądają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger