wtorek, lutego 28, 2017

Podsumowanie miesiąca - luty 2017


A w lutym było tak...

1. Zdecydowanie najlepszą książką lutego jest "Behawiorysta". Książka dostarczyła mi wielu wrażeń, trzymała w napięciu, była oryginalna, a niektóre sceny naprawdę mroziły krew w żyłach. Jeśli uważanie, że Remigiusz Mróz to tylko seria o Zordonie i Chyłce albo trylogia o Forście, to zdecydowanie powinniście sięgnąć po powyższą książkę. Przekonacie, że ten autor potrafi tworzyć naprawdę fantastyczne historie.

2. Na drugim miejscu postawiłabym "Dziewczynę, którą kochałeś". Mimo iż historia Sophie i Liv nie podbiła mojego serca tak jak bohaterowie "Zanim się pojawiłeś", to mimo wszystko historia była poruszająca. Jojo Moyes zdecydowanie ma coś niezwykłego w swoim piórze, bo pisze piękne historie.

3. Podium zamyka "Bez mojej zgody" Jodi Picoult. Jedna z moich ulubionych pisarek nie zawiodła i tym razem, jak zwykle postawiła swoich czytelników przed moralnymi i etycznymi wyborami. Piękna i wzruszająca historia, obrazująca potęgę rodzicielskiej i siostrzanej miłości. Zdecydowanie polecam!

4. Byłam sceptycznie nastawiona do "Tajemnic zamku" Lucindy Riley, bo nie przepadam za taką tematyką, ale w ogólnym rozrachunku muszę przyznać, że książka mi się podobała. Miała w sobie coś dziwnego, bo odnoszę wrażenie, że była o czymś, a jednak o niczym. Sama nie umiem się określić, ale muszę przyznać, że wkręciłam się w tę historię i będę raczej miło wspominała czas spędzony z tą książką.

5. Niestety zestawienie zamyka "Świt, który nie nadejdzie" Remigiusza Mroza. Przeczytałam wiele książek tego autora, ale powyższa z pewnością nie będzie moją ulubioną. Myślę, że po prostu przedwojenny, gangsterski światek nie jest moją ulubioną tematyką.

NOWE NA PÓŁCE: Oj, w lutym była paczka, więc dodałam wiele nowych książek. Na półce pojawiły się trzy książki Remigiusza Mroza - "Behawiorysta", "Świt, który nie nadejdzie" oraz "Wotum nieufności", książka Jojo Moyes "Dziewczyna, którą kochałeś", "Araf" Elif Shafak, zachwalane przez wszystkich "Kochając pana Danielsa" autorstwa Brittainy C. Cherry, nowa książka Paolo Coelho "Szpieg" oraz "Zabójca z sąsiedztwa" Alex Marwood. Dodatkowo postanowiłam zebrać kolekcję Jodi Picoult, co spowodowało, że zakupiłam również jej książki "Bez mojej zgody", "To, co zostało" oraz "W naszym domu".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger