wtorek, czerwca 21, 2016

#14 "Cykl Crossfire" by Sylvia Day


Autor: Sylvia Day 
Tytuł: Tylko Cross
Wydawnictwo: Wielka Litera
Data wydania: 27 kwietnia 2016 
Liczba stron: 480

Gdyby nie to, że już wcześniej byłam w posiadaniu czterech części tego cyklu i nie fakt, że powyższa książka jest ostatnią tejże serii, to z pewnością bym jej nie zakupiła. Jednakże biorąc pod uwagę, że zapoznałam się z historią Evy i Gideona, to chciałam poznać jej zakończenie (to chyba logiczne, nie?). A poza tym... Nie będę ściemniać. Jestem zbieraczem! Jak już mam dwie części jakieś serii, to nie wiem jakim cudem, ale uzbieram całość. Na mojej półce tylko dwie serie nie mają kompletu - "Błękitnokrwiści" (przyznam, że wyrosłam już z tej historii) oraz "Zmierzch" (nie mam dwóch pierwszych części nad czym strasznie ubolewam, ale mam nadzieję, że w końcu je kupię).

Wracając do tematu... Eva i Gideon to dwójka młodych ludzi. On to bogaty i przystojny biznesmen, ona jest ambitną pracownicą agencji reklamowej. Spotykają się i oczywiście zakochują. Nie jest łatwo, bo obydwoje zmagają się z koszmarami przeszłości, zarówno on jak i ona byli molestowani w dzieciństwie. Czy dwoje tak zranionych ludzi jest w stanie stworzyć stabilny i udany związek? Trochę to pokręcone, autorka komplikuje im życie na różne sposoby, ale w rezultacie zdaje się, że ta dwójka kocha się na zabój.

Jest to typowa literatura erotyczna dla kobiet. Porównania do Greya są jak najbardziej wskazane, jednakże w tej historii jest coś więcej niż tylko chory na punkcie seksu facet i zakompleksiona szara myszka. Strasznie podobało mi się to, że walczyli o swoją miłość, chociaż niektóre wywody bohaterów przyprawiały mnie o bóle głowy. Ale podsumowując... Cała seria na odmóżdżenie jest jak najbardziej wskazana! Ja po tych wszystkich thrillerach, kryminałach i arabskich obyczajówkach z chęcią sięgnęłam po coś takiego - lekkiego i niezobowiązującego. Czytałam po to, aby czytać i rozpalić w sobie chęć na inną, bardziej atrakcyjną literaturę.

A Wy czytaliście Crossa? A może znacie jakieś inne ciekawe pozycje z literatury erotycznej? Ja szczerze przyznam, że czekam na coś nowego, odkrywczego. Bo z tego co widzę powielają się schematy, że on jest piękny i bogaty, a ona to nierzucająca się w oczy ładna kobieta. Może wreszcie natrafię na książkę, która mnie zaskoczy.

3 komentarze:

  1. Czytałam Crossa, a moja historia z serią zaczęła się właśnie krótko po przeczytaniu Greya. Pierwsze dwie części serii bardzo mi się podobały zwłaszcza Płomień Crossa według mnie jest najlepsza. jeżeli chodzi o ostatnią część...no cóż trochę się zawiodłam, autorka rozpoczęła dużo wątków, których nie dokończyła. Mogę Ci polecić "Amber" Gail McHugh, "Real" Katy Evans (pierwszy tom jak na razie), Serię Driven (Driven, Fueled, Crashed) od Kristy Bromberg oraz "Układ" Elle Kennedy (choć tutaj nie ma aż tylu erotycznych scen książka jest super). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję za polecenie książek :) Być może w niedalekiej przyszłości zdecyduję się na którąś z pozycji. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przeczytałam 3,5 książki z tej serii. Uwielbiałam Eve, ale coś w czwartej części we mnie pękło i nie czytałam dalej co było dość dziwne, bo zazwyczaj kończę czytać książki, nawet jeżeli przerwałam, ale od premiery minął już jakiś czas a książka nadal leży z zakładką w tym samym miejscu. Pierwsze dwie części i nawet trzecia (gdzie sądziłam, że to jest skończona trylogia) była jak najbardziej ok, ale później wydawało mi się to już za dużo. Jednak jest szansa, że kiedyś wrócę i dokończę tę serię :)


    reviewjunkiebooks.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger