piątek, października 11, 2019

Podsumowanie kwartału - lipiec, sierpień, wrzesień


Cześć Moliki!
Minął kolejny kwartał, więc przychodzę do Was z moim comiesięcznym podsumowaniem.
Jaki jest wynik każdy widzi. Marzę o powrocie do czasów, kiedy osiem książek mogłam przeczytać w miesiąc, a nie trzy :) Obawiam się, że te czasy nie wrócą, chyba że zacznę jeździć do pracy komunikacją miejską, co raczej prędko nie nastąpi.

Przejdę do rzeczy. Przez lipiec, sierpień i wrzesień przeczytałam osiem książek i tak się złożyło, że trafiłam na całkiem niezłe powieści. Z ręką na sercu przyznaję, że nie ma wśród nich żadnej beznadziejnej historii. Jako najgorszą mogłabym wybrać "Farmę", ale nie myślcie, że jest to zła książka. Jest po prostu specyficzna, akcja nie jest dynamiczna, a i temat, który jest poruszany w tej książce nie jest  łatwy. Natomiast nie zdziwiłoby mnie, gdyby ktoś napisać, że według niego jest to genialna książka.
Wśród powyższych książek są także dwa romanse, które totalnie mnie zaskoczyły. Po "Kastorze" kompletnie nie spodziewałam się tego, że ta historia spodoba mi się tak bardzo. Na plus zadziałało miejsce akcji - mój piękny Wrocław. Jest to romans inny niż te, które czytałam poprzednio, ale podobało mi się. Z kolei "Seksowny kłamca" to już typowe romansidło. I przyznaję, że gdy usłyszałam tytuł i zobaczyłam okładkę, to nie liczyłam na fajerwerki. Ba! Sądziłam nawet, że będzie to totalna porażka, a tutaj takie miłe zaskoczenie!  Fajna, letnia lektura. Jeśli takie lubicie, to na pewno się Wam spodoba.
Na wyróżnienie zasługuje także "Będziesz moja" Diany Brzezińskiej. Bardzo fajnie napisany kryminał z małym wątkiem romantycznym. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom tej serii, bo po pierwsze bardzo polubiłam bohaterów i jestem ciekawa co się u nich zadzieje. Po drugie wątek romantyczny był bardzo subtelny i autorka nie wyczerpała tego tematu, więc tam na pewno będzie wrzało! A po trzecie fabuła i pomysł na książkę moim zdaniem był zaskakujący, śledztwo przebiegało interesująco, więc z chęcią dowiem się, co jeszcze wymyśliła dla nas pani Brzezińska.
Ale, ale... Czas na wielkiego zwycięzcę tego zestawienia.
"Kasztanowy ludzik"! Świetny thriller, sceny mrożące krew w żyłach, wartka akcja, ciekawi bohaterowie, intrygująca zbrodnia. Ta książka ma wszystko, co lubię w tym gatunku literackim. Nie nudziłam się ani przez chwilę. Książka jest po prostu ge-nial-na!!!

Dziś krótko i na temat, bo chcę napisać jeszcze jedną recenzję, a potem zmykam pod kocyk z książką, bo znów mam w swoich rękach dobrze zapowiadający się thriller psychologiczny.

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 NA REGALE , Blogger